tirsdag 17. april 2012

Hastverk er lastverk....

Etter at vi flyttet inn i vårt nybygde hus i Buvika i sept/okt 2011 har vi nå snart fått "bodd oss inn" skikkelig og stortrives med fjordutsikt og landlige omgivelser. Noen små feil har vi etterhvert også funnet som utbygger har kommet og utbedret fortløpende... Ikke noe alvorlig men sånne små "slarkfeil" som irriterer mer enn de skremmer... ;-) Noen feil har vi ikke funnet.. (Men der har vi våkne naboer) Så noen av våre trivelige naboer har varslet utbygger om feil som igjen har ført utbygger hit for å ordne opp i ting vi ikke ante var feil... Så i går kom to snekkere på døra (den ene snakka til og med Norsk..!) og fortalte at de skulle bytte ut veggplatene på det ene badet...
Feilen var visst at det ikke var montert 100% etter anvisningene til produsenten.. Selv om det da var montert ca 30 ganger mer nøye enn hva jeg selv ville gjort... ;-) Men platene ble fjernet og i dag er det full fart på montering igjen...
Og de gamle platene fikk jeg tilbud om å ta med på hytta... Passet godt for da kan jeg kappe dem og legge dem under kjøkkenskapa og vegg på hyttekjøkkenet... Tror det var tre plater som har fått noen fuktflekker som sees helt nederst på platene her... Så da er moralen; Hastverk er lastverk...


2 kommentarer:

  1. Trudde Regenten var bytta ut... Var ein Gammel Breivik bil på Asko i Bergen, Transferd son har en???
    Mvh Kjell A Hagevik

    SvarSlett
  2. Vet jaggu ikke hvilken bil det kunne være Kjell.... Regenten tok jeg knekken på den 12.12.12... Kjørte i rævva på en tankbil og kondemnerte bilen.. Så nå har jeg fått meg en ny R560.. Jeg vet det går noen ex Breivikbiler med "Nordrikk" eller "Norwater" eller noe i den duren...

    SvarSlett