søndag 15. april 2012

En gang får jeg kanskje ei loftstue...

Søndag 15.04.12.... Etter og nesten ha fått batterimaskina i hodet idet den kom susende ned gjennom loftstrappa i går (passerte pannebrasken med minst mulig margin før den delte seg i adskillig mindre biter lenger nede i kjellertrappa) måtte jeg utsette gulvlegginga på loftet til i dag.. DeWalt mener nemlig at de nye batteriene på den fine gule maskina jeg kjøpte i går måtte lade i minst ti timer før de ble tatt i bruk... Så da begynner jeg i dag... Skal legge gulv i helga tenkte jeg... Plana er å få ei stor bud/garderobe (eller "walkin-closet" som noen kaller det), et soverom ekstra og ei koselig loftsstue/TV-stue...
Og når den stua etterhvert blir ferdig (det skjer når undertegnede har funnet nok tid, penger og fritid til det) kan vi sette oss på loftet og fritt velge om vi vil se på fjernsyn eller bare nyte utsikta.... ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar